Hurra! för ADDvise årsredovisning 2015

ADDvise årsredovisning 2015ADDvise årsredovisning 2015ADDvise årsredovisning 2015ADDvise årsredovisning 2015

Den första Hurra!-producerade årsredovisningen för ADDvise är klar.

I “framvagnen” presenteras verksamheten och årets viktigaste händelser inom affärsområdena Lab och Sjukvård. Här beskrivs även aktuella företagsförvärv, ett led i ADDvise tillväxtstrategi, samt utvecklingen på marknaden. Dessutom får läsaren bekanta sig med en kund och en medarbetare – båda inom dotterbolaget Sonesta i USA. I bakre delen av årsredovisningen rapporteras årets ekonomiska resultat.

Vårt uppdrag var att leda produktionen samt ansvara för bildlösningar, fotografering, grafisk form och originalproduktion. Vi producerade all text i framvagnen, baserad på intervjuer med vd, affärsområdeschefer, kund och medarbetare samt befintligt textmaterial. ADDvise-koncernen är en ledande leverantör till sjukvårds- och forskningsenheter. Två affärsområden, Lab och Sjukvård, levererar laboratorieinredning, medicinteknik och instrument till sjukvårds- och forskningsenheter i över 60 länder.